2013年03月21日

女たちの告発

女たちの告発
前に沖縄タイムスに書いたもの。




Posted by shinakosan at 08:03│Comments(7)
この記事へのコメント
shinakosan へ

なーやがてぃはんぶんやさ!やがてぃないさ!

うりからよ、わんや基地ぬ設計プロジェクトあまくまてぃがきたしが、19821年以降ぬ日本しぃーふがじんいじゃちしこーとぉーんくとぅなとぉーるハンセンぬ刑務所やむーとぅぬオリジナル設計から刑務所あらんどー。
あれー矯正施設んでぃいち、訓練施設どぅやんどぉー。刑務所んでぃいーせーゆくしやさ!

じちぇーフェンスぬなーかんかいや刑務所でぃいーせー日本しぃーふがじんいじゃちしこーるよーなてぃから以降や刑務所仕様やむとぅから設計しみらんたん。

うぬくとぅーあぬ事件ぬあたん1995年ぐれーからマスコミんかいちゃーいいそーしが、、、。

くまかーどぅやんどぉー!
Posted by 本村安彦 at 2013年03月26日 00:57
本村ぬやっちー
はっさよー、でーじやさやー!
Posted by shinakosanshinakosan at 2013年03月26日 11:28
shinakosanへ

あぎじゃびよー!

あんすぐとぅ!1994,5,19〜5,21から琉球新報ぬ慶田城たーがはじみたるわーむん情報特集記事し始まてぃねーらん沖縄辺野古弾薬庫ぬ核密約ぬ裏付け報道ちゃーするたみなかいうくぅたる1995、10,21までぃや うんにぃーねーうんぐとぅ警察ほうどぅやさんたぐとぅ、レイプやくわっくさってぃどう うたぐとぅ わったーうちなーんちゅやぬーんかんげーらんたん。

あとぅなてぃかんげーいねー、うりんくりんむーる やまとぅー県警本部長とぅ、やまとぅー検察官、やまとぅー裁判官たーうちなー法曹界がくわっくちょーてーさ!

なひんあんど。

くれー、伊地さんぬ不幸受けてぃ、県民の声特集ぬ頃、屋良君らのタイムスなど、地元新聞社んかい、うのハンセンぬ”刑務所”モドキぬ原図ぬ写し10数枚添ぃーたる情報提供さしやしが報道さんたぐとぅたーんわからんはなしやしが。

アミリカーたー司法省やや5年にいっくわいぐれーかんなじ法改正があやーに、世界中ぬうぬ1000箇所ぬ”刑務所”ぬ人権擁護ぬたみぬ施設管理改正通達があてぃ、うりんかいしたがらんねーならん。

あんしが、日本しぃーふがじんいじゃちしこーるよーなてぃから以降や刑務所仕様やむとぅから設計しみらんたぐとう、改造するどぅくうまあらんぐとう、ハンセンぬ”刑務所”モドキぬうまぬなーかんかいや囚人でいーる法律的な犯罪人やくみららん。

やくぅとうんち、うちなーぬ刑務所ぬん うぬ厳っさる、アミリカーたー司法省ぬ基準やクリアーならんぐとぅ、アミリカーたーとっかちみらんんでぃーぬ負ぬ挺スパイラルんあんどう。
Posted by 本村安彦 at 2013年03月26日 16:10
本村ぬやっちー
「復帰後警本部長は本土起用」の記事。
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=156131934548520&set=a.147006732127707.30131.100004551422022&type=1&theater
Posted by shinakosanshinakosan at 2013年03月31日 00:03
shinakosanへ

とぉー!でーじな にぃふぇでーびるどぉ〜shinakosan。くまかーんあてーさやー。

1971年やわんが18歳。

うぬ当時や、うらしぃぬやーからバイクぬてぃ中大謝名ぬ設計事務所うてぃぬ設計ぬバイトさーに、所長が車ぬ免許むったんぬーやたぐとぅ、わんが県庁とぅか役場ぬぬ手続きやそーたん。

また、うりから、ゆさんでぃとぅか、ゆぅーるとぅか休みぬばすねーなーふぁとぅか、屋宜原ぬエンダーとぅねーぬ夜学んかいいちゃい、バレーボール練習とぅか、うちなー本島一周とぅかんあまくまゆぅーあっちょうたるじぶんやくとぅ、あぬちゅやまーんちゅ、あんしからうぬちゅやま-んちゅんでぃいーせー、うれーうちなーうとぅてぇー特に気にすたぐとぅ、わんねーんちぅ口せーしちみーちかんあまくまんちゅどやくとぅゆぅーうびとぉーしが、当時やなーくんちゅんちゃーや、うちなー本島んかいや、コザー、なーふぁやてぃんなかなかみーらんたんどぉー。

ゆぬうちなーんちゅどぉーし「あれーまーんちゅやが??なーくんちゅやあらんな?」んちおーやーかなかー県民運動やむーるつぶさってぃ。「県民感情を刺激しないよぅに」んちゆくしむにーやさ!けーてぃちぢどぅなたんどぉー。

うぬ新聞やくまかーかちゆーさんてぇーぐとぅ。うりからしーねー、ぬーがなふかさる闇がみーてぃちぅん。当時ぬやまとぅしぃーふが琉球独立派やぐとうんちみっくゎさーそーたるなーくんちゅぬ弁護士そーたる下里恵良とぅちながいさやー。

うりからやさ!うちなーぬけーさつぬなーかうとぉーてぃん「まーぬ島んちゅんちおーえー」はじまいるよーんなまちきてぃなとぉーしや!


うちなーぬ復帰や佐藤”みーくす”やてぇーさ!(うぬ”あべのみーくす”やまーぬページやたがけーわしてぃねーらんしが、うっかさんやーshinakosanぬどぅししぬわらびや)
Posted by 本村安彦 at 2013年03月31日 03:58
以下は、今日は付録:


Language:English, Uchinaguchi, JapaneseーReason Okinawa Ryukyu independence英語版、うちなーぐち版、日本語版ー琉球沖縄独立理由-3


AnalysisーThe hidden Okinawa reverse side situation of lurking in the truth of the Urasoe City police station incident which is a criminal who erases the "Motomura family" where the Okinawa police, the Naha area criminal investigation, and a court are involved

沖縄県警察とぅ那覇地区検察うゆび裁判所ぬ絡むる「本村家」抹殺さる犯人やる浦添警察署事件ぬ真相んかい潜そどーる隠っくさったるうちなー裏事情。


"According to Japanese police of criminal groups and organizations misconduct of police officers" blog above record, 1 September 2011, Chief of Japanese who held down the police headquarters in Okinawa are dispatched from Japan "on the same date it says, "has announced the disciplinary action to dispose of the Ryukyu policemen.

上記ぬ記録ブログ「警察官の不祥事・組織 犯罪集団の日本の警察」んかいゆいねぇ、「日本からやらさってぃちゃーにうちなー県ぬ警察むーるうすとぉーるやまとぅー出身ぬ本部長や(2011年9月)1日、同日付さーにうちなーんちゅぬ警官を懲戒免職処分すたんりち発表さびたん。」でぃなとぉん。


Language:English, Uchinaguchi, JapaneseーReason Okinawa Ryukyu independence
英語版、うちなーぐち版、日本語版ー琉球沖縄独立理由-4



September 1.
A result which a fellow being policeman's disciplinary dismissal punishment evasion did not suit by punishment of this day was brought.
In fact, the result suppressed in the Okinawa judicial circles of the Japanese motley crew gathering in 1-chome, Higawa, Naha-shi which has controlled director-general Okinawa of the Japanese graduate to which oneself Okinawans' policeman organization has been dispatched from Japan became so.
Nevertheless, a policemen [ it or subsequent ones and them ] organization will not make it empty from September 5 four days after [ the September 1 to ], but it will dash toward organization defense shortly, and goes.
And a policemen [ them ] organization further, It is not supposed that the policeman of the same Okinawan who is the fellow being of his will fight and fight to disciplinary dismissal punishment to the Okinawa judicial circles of the Japanese motley crew which has controlled director-general Okinawa of the suppressed Japanese graduate which was the cause which became even comparatively big punishment called until, Conversely, the policemen of the Urasoe police station which repeats putting the cart before the horse of attacking the "Motomura family" of an honest people home by the same Okinawan who is his fellow being who should protect etc. and the folly of the police organization which admits it.

Considering [ in fact / in the first place ]-to truth of "Motomura family" incident-happiness of six children and wives action, In fact, a special back situation peculiar to Okinawa which is not in the history of the another prefecture in which the police which continues blocking the action of this father that pursues the cause unfolding of "the wife's mother's death", criminal investigation, and a court were hidden "only 40 year has still passed since it was invaded by the Japanese police" lurked.
By however, the "incident report" and the "complaint" which were parts of the formalities which ask for the relief of the "Motomura family" based on the "right of petition" of the individual secured by Article 16 in the constitutions which I honest to a fault who was not told at all performed directly, such as such a thing, The policeman organization where they are bad will bring a result which is eventually conversely confused.

あんしから、うぬ9月1日ぬ処分さーに身内警察官ぬ懲戒免職処分回避がかなーらん結果なたん日から4日後ぬ9月5日からうり以降、今度や組織防衛んかいんかてぃすぐばんないすることなてぃいちがーちー、うぬゆぬうちなーんちゅぬ警察官ぬ懲戒免職処分までぃんでぃいーぬまぎ処分までぃなたる原因のぉー、じちぇー、どうなーたーうちなーんちゅ警察官組織がる日本からやらさってぃちょーるやまとぅー出身ぬ本部長たー、うちなーかちみとぉーる那覇市樋川一丁目んかいあちまとぉーるやまとぅーたーうちなー法曹界んかいさったる結果があんなとぉーしが、うぬさったるやまとぅーたーんかいやんかーらんぐとぅ、真っ当ぬ庶民ちねーぬ「本村家」攻撃すんでぃーいぬ、けーしまーしーあっちゅんうぬうらしぃー警察署ぬ警官たーとぅ、みーとぉーてぃんみーらんふーなーしあっちゅる警察ぬうぬ愚業。

「本村家」事件ぬ真相んかいやじちぇー、わらびんちゃーむっちゃい(6人)と、とぅじぬ幸福第一に考げーてぃぬ行ぇーとぅ、「とぅじぬあんまーぬ死」ぬ原因究明をぉ追求そーるうぬおとぉーがいじちょーし妨害しちじきーる警察、検察、裁判所ぬくゎっくさったる他ちんぬりきしんかいやねーらんうちなーどぅくとぅくぬ「やまとぅー警察んかさってぃからなーだ40ねんしかたっちぇーうらん」でぃーぬとぅくしゅな裏事情んでいーしが、じちぇーひそどぉーたん。

あんしが、ーんでぃいーるうんぐとぅくとぅんでぃいーせーむーる知らさりーるくとぅんねーんたるくとうぬうぬわんが真っ当に行くなたん憲法第16条さーに保障さっとぉーる個人ぬ「請願権」かい基ぢち、「本村家」ぬ救済求めぃーる諸手続きぬ一環やたん「被害届」とぅ「告訴状」さーに、うったーやなむんぬちゃーやけーてぃゆくんでぇーじなくとぅんかいなていちゅんくとぅんないん。
Posted by 本村安彦 at 2013年03月31日 04:01
shinakosanへ

まとみてーぐとうやー↓

復帰前ぇーぬ琉球警察つぶちゃるやまとぅしぃーふからやらさってぃちょーん沖縄県警トップや、うぬ復帰ぬむうぅとぅから「うちなーぬ しぃーじうんどうさーたーとっかちみん」でぃいーしが目当てやたん

ハナッから「政治弾圧」が目的だった沖縄県警トップ
↓URL

資料、狩俣恵長:↓URL
「日本政府の復帰対策(2) - 宮田裕への「関東南秀同窓会: 沿革大要」



 1972年の沖縄返還までは沖縄の警察は琉球人だけの琉球政府の琉球警察だった。
しかし、日本政府は、その前年の1971年。その来たるべく日本復帰を境に日本国の46都道府県の新たな1県に組み込まれることになったその琉球警察を日本国警察庁傘下に組み込むと同時に、歴史的出来事だったコザ暴動や市民運動などへの治安維持を理由に自らの日本本土の警察庁所属警視正で尚且つ、戦前戦後の当時から人口が集中する沖縄本島の社会で暮らした経験もまったくなく沖縄本島の社会というものについて無縁の者を沖縄県警トップとした。
しかも、その表向きの理由も大袈裟な虚構を構築し捏造した可能性がある。
なぜなら、沖縄県警トップを本土起用とした治安維持の理由のひとつだったその主都那覇で起こった教職員ら市民による琉球立法院前座り込み運動(1967年)などはその本土起用を決定した1971年当時はすでに遠い過去の出来事だったことや、ましてやその本土起用を決定した前年の暮れに起こった白人米兵らの琉球人に対する積年のレイシズムを起因とするコザ暴動への治安のという理由だったとすれば、なにもわざわざ無知な者をその現場へなんか起用する馬鹿はいない。その証左としてこの僅か7ヵ月後の1971年8月にそれに似た第二のコザ暴動事件が起こっている。

 なぜ私が、「日本政府がわざわざ当時の沖縄社会というものに対して無縁の者を沖縄県警トップとて起用し、しかも、その表向きの理由も大袈裟な虚構を構築し捏造した可能性がある」と言うかというと、上記のような新聞記事になりそうな【通り一遍】な理由だけではない。

私が思うに、実は日本政府は市民同士の分断を狙った「政治弾圧」を目的としたものだった。
その1971年の35年前の1937年という、第二次世界大戦が終結する8年も前にはすでに日本本土人として東京の警察官となっていて、戦前戦後の人口が集中する当時の沖縄本島とは縁もゆかりもない沖縄出身の者を日本政府はわざわざ起用したのだった。
理由はこうだろう。

 その沖縄県警トップとて日本政府が起用した警視正。
実は、彼は沖縄本島とは縁もゆかりも薄れすれていたとはいえ、沖縄の離島の宮古島のさらにその離島の伊良部島出身である。

そのような出自の彼自身というか、彼個人的にはおそらく沖縄本島の主都である那覇市で座り込み運動をした人々とも、同じく沖縄本島の第二の都市でもあるコザ市(当時)で暴動をおこした人々とも治安維持を行うための何らの人的交流もなかったであろう。日本政府から初代沖縄県警トップとて起用された彼に、そのような当時の沖縄の治安維持のための人的交流があるとすればその相手というのは実は、1969年頃から始まった彼の祖先の島である伊良部村(当時)下地島に飛行場建設を目的として大規模な土地調査が日本政府の手によって秘密裏に進められていたことと、その1971年締結の屋良覚書。
(1-3下地島空港の歴史a空港建設の経緯年表前編)その他、(下地島空港)
近況:(みゃ~くてれび - 沖縄県 下地島空港の利活用を検討)

上記以外にも、3年前の1968年には琉球独立派(「つくる会」事務局長の崎間氏が支援する野底氏)と親日政府派と親日教組派による三つ巴の500年の琉球史上初の行政主席選挙あり、1970年暮れに起こったコザ暴動の直前にあった国政参加選挙に琉球独立派の下里氏の出馬あり、さらにはこの本土起用のあった年1971年6月には琉球独立派(「つくる会」事務局長の崎間氏)と親日政府派と親日教組派による三つ巴の戦後初の国政参加選挙が迫りくるといったそれらの事実的歴史や時代背景と状況からも、容易にその1971年という激動の時代が窺える。

 沖縄本島と縁もゆかりも薄すかった沖縄の離島の宮古島の城辺町出身だがしかし、弁護士という職業柄の関係で沖縄本島那覇市樋川1丁目の裁判所などの集まる琉球法曹界界隈で活躍しながら沖縄本島内の琉球独立派(「つくる会」事務局長の崎間氏)と同じ琉球独立派に属する自らの出身島である伊良部島とは地理的にも同じ宮古島出身でしかも、500年以上ものいにしえから続く宮古の「寛」「恵」「玄」といった三大士族のひとつ「恵」をともに名頭として受け継ぐ者同士として縁もゆかりもある下里恵良氏との親交も持ちながらもその一方、先の国政参加選挙に落選した下里恵良氏とはいえその琉球独立派それそのもを最大の敵とみなし徹底的に妨害する日本政府側の官憲としても、「すべての琉球の人々のよりよい未来を」彼らなりに、良きライバルとして切磋琢磨や激しく争いながらもひとりの琉球人同胞として親交もあったであろう敏腕の公安警察官だった彼、沖縄県警トップに就任した狩俣恵長氏。

 しかし結果的には、日本政府側のいち官憲でしかなかった狩俣恵長は日本政府方針に反対する琉球独立派残党勢力に対する「政治弾圧」及び「かねての琉球独立派を含む三つ巴の市民同士の再分断」を狙う結果となり、更には1953年にはすでに琉球政府とは分断し終えていた与論と沖永良部と徳之島と 加計呂麻と喜界などを伴う奄美郡とはもちろん、伊良部と池間と多良間などを伴う宮古郡と、竹富と西表と与那国と黒島と波照間と小浜などを伴う八重山郡と、そして座間味と久米島と粟国島と伊平屋と伊是名と伊江島といった周辺離島を含めた沖縄本島全域などにも散在する琉球列島全体に存在する日本政府方針に反対する琉球独立派残党勢力に対する「政治弾圧」及び「かねての琉球独立派を含む三つ巴の市民同士の人的再分断」を狙う結果となり、琉球再離脱、独立妨害目的のために、日本政府から送り込まれた「結果」だった沖縄県警トップでしかなかったであろうことが、彼の引退後の沖縄県警トップ、歴代県警本部長職の者はわざわざ沖縄社会というものに対してまったく無縁の者を沖縄県警トップとて日本政府が起用しつづけて40年経った「結果」、記録にある年齢からしてすでに引退をしているであろう今日2013年4月1日。
4,28騒動の最中。
彼ら下里恵良と狩俣恵長らは、かつて日本政府に翻弄されながらも当時のすべての人びと共に願って止まなかった「すべての琉球の人々のよりよい未来」への祈りとは程遠い、いまだに40年前当時の新たな沖縄県社会と相も変わらず日本政府に翻弄されながら、その他県にはない琉球列島の特殊な沖縄社会というものについてまったく無縁で無知の者を沖縄県警トップとする残滓が残っている。本村

参考資料、下里恵良:
検索「琉球独立下里恵良弁護士」↓
参議院議員選挙(XLS:101KB) - 名護市
ファイルタイプ: Microsoft Excel - HTMLバージョン
13, 落, 下里 恵良, 59, 1911. 8. 1, 日大法学部卒, 無, 弁護士 ... 25, 落, 金城 睦, 34, 1937. 5. 7, 東大大学院修士課程終了, 革新共闘会議, 弁護士, 那覇市, 7,393, 175,289. 26, 〃, 崎間 敏勝, 48, 1922. 8. 23, 東大中退, 琉球独立党, 著述業, 〃, 48, 2,637. 27 ...
Posted by 本村安彦 at 2013年04月02日 00:00
上の画像に書かれている文字を入力して下さい
 
<ご注意>
書き込まれた内容は公開され、ブログの持ち主だけが削除できます。